2010. június 9., szerda

Pózolj űrhajóssal!

Akár ez is lehetne a most következő kép címe, mely Budapesten készült, május 26-án. Farkas Bertalan repülésének 30. évfordulója alkalmából egy találkozó zajlott le az MTA dísztermében, melyen az "ünnepelten" kívül ott volt többek között egykori parancsnoka, Valerij Kubaszov és Alekszej Leonov is, aki a kiképzést irányította. A rendezvény végén szinte mindenki megrohamozta őket, aláírást és közös fotót kérve - megjegyzem, így tettem én is. Ami mondjuk nem is csoda, hiszen nem mindennap találkozhatunk űrhajósokkal. E tevékenység egyik terméke ez a kép is, melyen Leonov látható gyönyörű "kolléganőm", Orgel Csilla társaságában. Betehettem volna még a Kubaszovval készültet is, de úgy gondoltam, ez jobb. Nehéz volt döntenem, hiszen a hölgy mindegyiken olyan gyönyörű.... Állítólag Kubaszovot meglepte Csilla NASA-s dzsekije - nekem csak szimplán tetszik (és nem csak az).... Most pedig következzen az említett kép, bizonyságul a fenti állításokra:  
Tudom, azt ígértem, folytatom az évfordulóval kapcsolatos sorozatom, de ez egyelőre némi csúszást fog szenvedni. Azonban ez a bejegyzés is kapcsolódik hozzá, tehát egyfajta előzetesként is szolgálhat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése